Monday 3 February 2014

My first design

Hello everyone,

As I wrote in my last post, I started my own bussines. I'm so excited about it but also afraid that it could be a total disaster. I know I need to give myself at least one year to start making real profit. But of course it's not only about profit, I simply love to decorate interiors, so I'm so happy I can do what I like.

My first small design project was in my friend house. She has two rooms which she rent for seasonal students. She didn't want to spent too much for renovation, but the rooms needed some changes.

First room is big and she usually accommodates there three students. Already in the room were some sea view paintings in silver frames I took inspiration from.

Second room is very small. I decided to use neutral light colours, but in the same time make it cosy and warm.

My friend love the final effect. Hope you enjoy it too.


Witajcie,

Jak pisałam w ostatnim poscie, założyłam własną firmę. Jestem podekscytowana, ale jednoczesnie mam obawy czy wszystko bedzie dobrze i czy czasem mój biznes nie okaże się totalną porażką. Wiem, że muszę dać sobie przynajmniej rok na zauważenie realnych zysków. Jednak nie tylko dla zysku zaczęłam biznes. Po prostu uwielbiam dekorować wnętrza i jestem szczęsliwa, że mogę robić to co lubię.


Mój pierwszy mały projekt był dla koleżanki. Dwa pokoje w jej domu wynajmuje ona sezonowym studentom. Nie chciała inwestować za dużo w renowację, ale pokoje wymagały już pewnych zmian.


Pierwszy pokój jest duży i zwykle mieszka w nim trzech studentów. W pokoju wisiały obrazy z widokiem morza w srebrnych ramach, z których zaczerpnęłam inspiracje do projektu tego wnętrza.


Drugi pokój jest natomiast malutki. Zdecydowałam się na jasne, neutralne kolory, ale jednoczesnie chciałam, żeby było przytulnie.


Koleżanka jest zachwycona efektem końcowym. Mam nadzieje, że Wam też się spodoba.



Before/przed
After/po

Before/przed
After/po


1 comment:

  1. Powodzenia życzę i wielu sukcesów. Ja mam cztery miesiące działalności mojego sklepu za sobą. Póki co zysków brak, ale się tego nie spodziewałam szybko więc wszystko pod kontrolą. Daję sobie jakieś półtora roku na rozeznanie sytuacji :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...