Wednesday 20 February 2013

Home break

Hello everyone,

Last week I spent in Poland visiting my family, so I didn't have oportunity to write. I had a great time, although I missed my grandma. Of course it was much colder than in UK, where lovely sun welcomed me back:) 
I'm officially unemployed now and starting to look for a new job. It's quite difficult as I don't know what I wanna do. I hope I'll find something interesting soon.

____________________________________________

Witajcie kochani,

Ostatni tydzień spędziłam w rodzinnym domu, dlatego nie miałam okazji na pisanie. Było bardzo miło, jednak tęskniłam za kochana babcią. Oczywiscie wymarzłam, nie to co w Anglii, która powitała mnie słoncem:)
Jestem już oficjalnie bezrobotna i zaczynam szukać nowej pracy. Niestety nie jest to takie proste, bo nie wiem co chcę robić. Mam jednak nadzieję, że znajdę cos odpowiedniego.


I took this picture from plane, clouds look like soft snow in North Pole:)
Zrobiłam zdjęcie z samolotu, chmurki wyglądają jak puszysty snieg na Biegunie:)


Thanks everyone for your comments under my photo challenge posts:)

Dziękuję wszystkim za komentarze pod postami z fotograficznego wyzwania:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...