Sunday 10 February 2013

Photo challenge day 7

Hello,
Today is the last day of ULA's photo challenge and subject is:

LAST THING BEFORE YOU SLEEP

That will be radio, Classic FM, set on 30 minutes. Classical music really calms me dawn and helps me to fall asleep. I think I'm addicted to this radio station now;)

Witam,
Dzisiaj ostatni dzień wyzwania ULI, a tematem jest:

OSTATNIA RZECZ PRZED ZASNIĘCIEM

Będzie to słuchanie radia Classic FM,ustawione na 30 minut. Muzyka klasyczna pzwallai si wyciszyć i zasnąć. Myslę, że jestem trochę uzależniona od tej stacji;)


8 comments:

  1. :) jak super, nie znałam nikogo, kto słucha tej stacji przed zaśnięciem :)

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł, też będę musiała kiedyś tak spróbować. Więcej takich przyzwyczajeń :)

    ReplyDelete
  3. Fajna rzecz przed zaśnięciem :).

    ReplyDelete
  4. Ja też często włączam przez tv. W samochodzie mam wersję brytyjską ;) Muzyka klasyczna mnie wycisza i pozytywnie nastraja.

    ReplyDelete
  5. Ja słuchałam w pracy dawno temu. Dość ciekawe były miny osób, które wchodziły do mojego pokoju ;)

    ReplyDelete
  6. Hmmm, muzyka klasyczna zawsze odpręża. Ja ostatnio rozkochałam się w Yirum'ie. Polecam!

    ReplyDelete
  7. Dlaczego ja na to nie wpadłam... I żeby jeszcze nastawić na wyłączenie po czasie... Dzięki :)

    ReplyDelete
  8. Dziękuję za odwiedziny. Ulubiona muzyka przed zaśnięciem to także mój sposób na wieczorny relaks.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...