Monday 4 February 2013

Small changes

Hallo everyone,
I changed a little in my kitchen. On my shelf when previously I had jars with pasta, now are my TCS containers and more tea. I gain some space in the corner and I put there my cookery books which I always wanted to have in the kitchen.

Witajcie,
Pozmieniałam troszeczkę w mojej kuchni. Wczesniej na półce miałam słoiki z makaronami, teraz dałam tam pojemniczki na herbatę, cukier i kawę. Uzyskałam tym sposobem trochę miejsca w rogu nad blatem i ułożyłam tam książki kucharskie, które zawsze chciałam mieć w kuchni.



Finally I paint my new bread container and last two chairs:)

W końcu przemalowałam nowy chlebak i pozostałe dwa krzesła.



And my new jug for utensils.
I mój nowy dzbanek na przybory kuchenne.




4 comments:

  1. chlebak przebieliłam jesienią...ale za krzesła coś nie mogę się zabrać:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zastanawiam się jeszcze czy go nie potraktować papierem sciernym i postarzeć. Jestem też w trakcie poszukiwania odpowiedniej na niego grafiki:)

      Delete
  2. Pięknie wyglądają krzesełka z poduszkami.Chlebak w trakcie używania sam się naturalnie wytrze,pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Hej, ciekawy wpis. Chętnie dodam Twój blog do mojej listy najlepszych blogów o mieszkaniach http://najlepszeblogiomieszkaniach.blogspot.com/ , będzie bardziej widoczny. Pozdrawiam, Gosia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...